Sidor

28 oktober 2010

Tillökning trots allt


Det är tillökning på g. Och det är planerat till det datum som jag hade på babytickern här på hemsidan vid vårt förra försök, nämligen i slutet av maj 2011. Som det kan bli!
Så det var väl någon mening med den trots allt och den var till någon nytta. Sorgset nog inte för oss dock, men det höll sig iallafall inom familjen.
För samtidigt som vi försökte bli gravida i ett labb i Malmö höll storebror och hans sambo på med vuxenlekar några mil därifrån, vilket gav ett överraskande besked.

Fick ett mail igår där ämnesraden löd: Till en blivande faster...

Först lite blandade känslor, sedan när jag läst det en gång till och han avslutar med ordet "magiskt" blev jag väldigt rörd och glad för deras skull. (Och min, ska ju bli faster iallafall!) Deras första barn och alla som känner att det är magiskt förtjänar så ett barn!

Så vill bara avsluta med SIMSALABIM!

11 kommentarer:

Jag vill jag kan... sa...

Älskar lite magi och mirakel! Hoppas hoppas att det blir er tur nästa... kramar

Du + jag och framtiden sa...

Magi är underbart! Snart är det er tur också!

Anonym sa...

Jag vet känslan, min syster har 5 barn på 6 år...

mamma-wannabe sa...

*Tårögd*

Visst är det magiskt!!
Hoppas det är er tur NU

KRAM

Tack för din kommentar, du är inspirerande :)

MDB sa...

Grattis till att bli faster!

IVF karusell sa...

Då blir ni ännu mer smittade av gravidhormoner ;-) Faster, låter som du redan fyllt 48 tjejen ;)

GRATTIS faster! Måtte det bara bli några månader mellan kusinerna då! ♥

Pärla sa...

Grattis magiska faster! ;)

avlängtantilldig sa...

Jag hoppas på magiskt snart för er också! Kram

Miss S sa...

Måtte magin sprida av sig lite till er! Be dem strössla lite med sitt trollspö! :-)

Kix sa...

Det måste vara underbart att får vara med om ett mirakel, och att människor verkligen förstår att det ÄR ett mirakel! Kram på dig

Joanna sa...

Hoppas att magin kan spridas åt ert håll också. Det hade inte varit mer än rätt!

Har varit borta från både min egen blogg och andras ett tag men tror att jag kanske är tillbaka nu =)

MASSOR MED KRAMAR TILL DIG MIN VÄN!

Skicka en kommentar