Sidor

17 januari 2011

Award


Jag har fått en award nu i min frånvaro av söta Lila! Tack så mycket vännen!

Uppdraget med denna är att svara på några frågor och sedan skicka den vidare till 7 andra bloggare. Eftersom jag verkar vara sist ut har jag nog inte så många att skicka den till, men är det någon som inte erhållit denna, ta tacksamt emot!

Ta upp närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står där?
- Så vad är ditt beslut? (Freja - Sagan om Valhalla)

Vad var det senaste du såg på TV?
- En riktig pudding till argentinare i VM-matchen i handboll mellan Slovakien-Argentina! Hur matchen slutade? Ingen aning...

Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
- En sambo som skäller på TV:n...

När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
- På väg hem från jobb, gick inom ICA och shoppade lite kvällsmat.

Vad har du på dig?
- En handduk... Nyutkommen från duschen.

Vilken var den senaste filmen du såg?
- Orphan. Brukar inte vara så glad för rysare, men denna är klart att rekommendera med en intressant tvist i slutet. Titta inte på den om ni står inför en adoption bara... ;-)

Skulle du överväga att flytta utomlands?
- Definitivt! Om det är till något varmt land. Jag och sambon har redan planerat detta inför pensionen. :-)

3 kommentarer:

Lilla jag! sa...

Välkommen tillbaka! Du har varit sknad :)
Kram!

Marre sa...

Hej & välkommen=D=D
Ja absolut saknad som bara den=P
Vad skoj att du hittat tillbax=D

har också sett Orphan och den är bra.

Stor kram!!!!

Kix sa...

Mäh, jag såg en puddig i Argentina ikväll när de mötte Sverige. Jag tror att samme man förvirrade våra svenska spelare så mycket att de förlorade...

Skicka en kommentar