Sidor

27 augusti 2010

Sprutdag 6, däppt i näsan...


Usch, jag är störtförkyld. Igår var det helkass, idag känns det något bättre då febern verkar vara borta iallafall men ändå inget kul. Varför skall ett sådant störningsmoment inträffa mitt i ett försök? Det lugnar inte sinnet iallafall och man grubblar lite hur det påverkar, om det påverkar.
Tack så jättemycket för alla kureringstips, bara er värme hjälper mycket på vägen ska ni veta!

Ska ner till Malmö nu snart för första kontrollen och se hur det tar sig där nere, förhoppningsvis får jag ett besked som lugnar mig något. Det viktigaste är väl trots allt att jag inte har feber och är sjuk till insättningen för det har jag förstått inte ska vara så bra miljö för små ägg.
Men får ju hålla tummarna trots sådana här vägbulor på resan. Kanske blir det en snorvalp av detta?!

Har också roat mig med lite statistik häromdagen hur våra tidigare försök sett ut. Vill fylla i sista raden också, sedan får det vara nog tycker jag.

7 kommentarer:

Yevonde sa...

Åh, hoppas det går vägen. Stort lycka till!

MDB sa...

Intressant att se din statistik. Håller tummarna för dig nu, stor kram!

Catrin sa...

Håller tummarna!!!!

Miss S sa...

Haha! Du hann före mig med statistiken! :-) Jag har också tänkt rada upp våra försök så där! Får se när det blir...
Trevlig helg och krya på dig!
Kram

Tea sa...

Håller tummarna!

Kix sa...

Jag vill också ha en sådan där fin tabell med information om alla försök. Skall försöka mig på en... kanske i helgen om jag har lite att göra! :)

Du skriver att "sedan får det vara nog"... vad menar du med det? Eller är det helt enkelt din motivationshöjare som har talat!

Åsa sa...

Kix, vet inte om jag orkar med fler försök sedan, jag förhandlar lite med mig själv angående hur länge man ska fortsätta egentligen och utsätta kropp & själ.

Men det skall väl inte behövas fortsatta förhandlingar hoppas jag! Nu är det dags och då kommer jag aldrig gå igenom detta igen, så långt är jag klar över. Får jag en lyckad graviditet nu är det första och sista gången som jag kommer genomgå det eftersom det är helkört på naturlig väg.

Skicka en kommentar